don't jizz yourself

aja, kom hem trött och sliten från skoljäveln. Jobbigt jobbigt , torsdagar är inte ftw kan ja lova på heder och samvete. Släpade mej upp för den jävliga backen i det jävliga vädret från bussen som va jävligt sen och komme just innanför dörren och han slå mej ner i lugn och ro med min nya mobil då pappa komemr inrusande och är jävligt stressad att vi ska hämta mitt körkort så då stressa vi ner sen nu är vi äntligen hemma och ja knappa på min mobil samtidigt som ja länkar låtar åt höger och vänster och städar. De är fan snyggt jobbat . ska lära me mobilen lite ikväll och läsa på glosorna till imorron sen är det fredag imorrn yey. Nämen , ja ska ta ett bad bara för att de är skönt och packa väskan till mors oxå.

återkommer senare , btw alla kontakter är dead and gone så ni få gärna ge mej era nummer igen
så nu ska jag göra nå vett
pussssss , ja se ut som en sliten råttsvans idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0