dra mej baklänges

nu ha jag visserligen lite bråttom , men jag orkar inte stressa för 5 öre nu.  Ska sitta och dö här ett tag sen fixa mej sen drar jag på bio me nadja kippe elvira och david , haha bli lite dissed men bli kul ändå. Ska första dra på
wok & roll och äta och fetare än vad vi redan är sen göda ett tag sen se sherlock holmes , bli perfect.
Ha jävligt ont i halsen håller fan på att dö , säkert jävla strepto kocker bara för det. Nae orka inte med det , nu ska ja fundera hur jag ska få mej ner till stan i rimlig tid för fars är på hockey så jag ha inte tid me de här egentligen men det brydde jag mej ju inte om så jag kan lika gärna waina ett tag till  , igår frös vi ihjäl ute när grottan stängde men vi hade kul ändå , höll på att dö av skratt åt elvira och mh , inte okej nånstans
så seriös hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0