get dizzy

alltså kan de gå bättre, skulle bara vara duktig och plocka bort gamla glas och soppskålar från mitt rum och kunde då itne få med ett glas som rymmer en halvliter så jag gick och tänkte hämta det sen. Tro ni inte jag hör en jävla stor krasch i mitt rum då ? Så när jag vänder tillbaka ha glaset flygit i golvet (och ja ,självklart var det fullt med vatten jag inte druckit) Blev panik och sprang och hämtade papper och hoppade i pappas skor sen ha ja dammsugat. Nu är det gjort i allafall , ska snart ta min andra kåvepenin idag och ja det börjar bli bättre! Kan dricka nästan helt utan att dte gör ont men äta gör fortfarande ont, men jag kan iallafall äta lite och det är jag glad för. Tro jag ha lite feber eftersom jag fryser och så ha jag förbannat ont i magen och ryggen och jag är verkligen äcklig haha freeeesh. Ska sen göra i ordning en skål med glass och se om den gå bra att äta ,
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0