gone , already so far away

vet ni vad jag saknar just nu?

.burvik !!!!11 saknar typ det så mke att jag bli less på livet. tro inte nån av oss som åkte dit hade speciellt höga förväntningar men jeesus det var roligt , mer än roligt och jag ha svårt att minnas när jag varit så nöjd med en helg.
.hösten som var
.att ha riktigt riktigt kul ,sådär så man inte glömmer det
.stockholm i somras

varför äre fan aldrig ball på vintern ,finns inget att göra,ingen orkar göra nåt heller för den delen
nae här mobbar vi och svettar ut vinter (eftersom vi knappast kan frysa ut den right?)
är ju redan kall och jävlig

hittade ingen där jag ha riktigt riktigt kul men räkna in de på burviks bilden.

Kommentarer
Postat av: pia

ja det ägde fan!:)

2010-01-26 @ 19:27:02
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: linda

JAG VILL HA SOMMAR Å BURVIK:(

2010-01-26 @ 19:35:12
URL: http://saltochpepppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0