händelserikt för att vara jag

okej nu va de ett tag sen jag skrev men men , orka. Nytt år nu och därmed nya möjligheter sägs det, ja vi få se hur det bli med det. Nu ska jag berätta lite smått om vad som hänt sedan nyårs och på nyårs förstås.

Nyårs afton 31 december - jag och mother drog hem till elvira och firade nyårs hemma hos dom ett tag, vi åt middag och lirade pingis turnering med alla , det tog en jävla tid. David va där oxå sen till slut runt 10 drog vi till rasmus där maria,rasmus,emma,makkie och oskar redan va. Vi lira singstar och buzz och punkade musik sen vi d12 slaget sköt vi 2 pommac flaskor som vi drack utomhus och smällde raketer och små meningslösa smällare. Det va pretty roligt , fast mindre roligt att gå hem i kylan senare till våra kalasiga föräldrar :)

• nyårs dagen 1 januari - Dagen förflöt i degande tror jag ? Jag minns fan inte haha eller jo jag och mamma såg nåra barnfilmer på tv hehe, Men på kvällen for jag och elvira till maria där vi bakade kladdkaka och hade en så kallad tjejkväll , vi såg film och pratatde en massa. Riktigt skönt att bara ta de lite lugn sådär.

• 2 januari - Jag elvira och maria dsteg upp tidigt och drog till ske hamn och badade och solade, joel jobba ju där så vi klev in gratis och det va ju en stor bonus. Nämen de va askul att simma runt och skratta och svälja vatten och va allmänt fula sen steka solarium och basta. Haha eh jo, i solariet kom vi på att man kunde ligga 2 på samma gång och på så vis spara pengar så jag och amria klämde in oss , smala som vi är, tillsammans och jo vi fick lite färg. Blir av att sola och bada på onsdag igen , På kvällen va vi hos maria igen och såg två filmer och fettade som vanligt.

• 3 januari - jag ha slöat hela dagen och varit ful, typ spelat spel med min brorsa hela dagen och funderat över om jag håller på att bli psykiskt störd. Senare hjälpte jag mamma med middan , spelade ett parti chicago ( som jag förlorade i) och sedan drog jag med makkie rasmus och alle O till elvira. Vi såg lite film sen smällde vi smällare sen drog jag, orkade inte stanna för ja frös som fan.

Ja så mke ha jag hunnit med, imorron ska jag stiga upp i tid och packa ihop bikini och allt och dra me pappa joel marie och oskar till piteå. Bli att bada hela dagen och sen käka på nån r esturang , sedan bila hem och om jag hinner ska jag vara med rasmus. jaja nu ska ja sova, orka va vaken nej
bli förresten inga bilder, kanske kommer imorron HAEJEEJEJEJE

Kommentarer
Postat av: rasmus

2 december, 3 december;)

2010-01-08 @ 02:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0