i think you're really mean

ayah , började halv 10 idag så de va nice men fick likförbannat stressa som vanligt då. 
Sen sluta ja tidigt för ja skulle till tandläkarn så ja fick stressa dit oxå på mina högklackade pjuks så de gick inte undan. Efter det for jag lovisa och josse på stan , elvira missa bussen . Så vi gick runt sen blev vi nekade på ungdoms mottagningen och det blev ba jag och josse kvar så vi gled bara runt ett tag.

Köpte ett vitt midjeskärp med nitar och tänkte köpa håfärg men blev inge av , sen träffa ja emma svensson och pratade me henne ett tag. DET var längesen måste jag säga :)

Nu ska jag lira happy aquarium som en geek sen käka sen se vart de bär av , a hoj slicka bäver svans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0