if cupid got a gun

halå , kom nyss innanför dörren trött och less. Dessa trappor alltså..och så vägen upp från bussen ta fan livet av en när man är slut efter en lång dag med inga raster , typ max 5 minuter.
nog om det, sitter och trycker en apelsin som jag svor åt när jag skalade den. Inser att de börja bli lite skrämmande när jag börjar svära och kalla apelsiner och andra frukter fula saker..ack
Jag och elvira ha haft damp hela dagen och skrattat åt saker , verkligen vrålskrattat så magmuskler nästa
ja , what can i say? skolan är inte ball , och så undrar man vars fan rasmus och makkie håller hus om dagarna . Se fan inte röken av dom under dagarna vilket är väldigt konstigt eftersom vi sprang ihop 24/7 förr. nåja
nu ska jag sluta tjafsa och hjälpa pappa att plocka bort julen , sen blir det att fara till rasmus
Så vi hörs sen fjantar HÅJ


haha åh vackert !
peace out bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0