men helvette

ja , är hemma idag eftersom det är ett helvette just nu. Vaknade på lördagsmorgonen med ont i halsen sen igår slog de om och gjorde helt galet ont , febern steg och nacken och områdena runt halsen smärtade. Fattade inte va som hände så jag låg utslagen på sängen och flänna och kunde inte äta,sova,dricka,svälja eller kraxa. Till slut blev de så jobbigt så vi drog till akuten och satt där och väntade  i 2 jävla timmar , sen fick jag ta ett halsprov och fick reda på att det var streptokocker positivt
så här sa doktorn , som för den delen luktade bajs och skrattade åt mej : du har en klassisk halsfluss av streptokocker , din tunga , halsen och gommen har svullit några storlekar och du är mörkröd långt in i munnen , gommen har några sår och tungan ha prickar som ett smultron, tecken på att du är på väg att få scharlakansfeber.

så han skrev ut antibiotika och profen åt mej som jag ska äta i tio dagar nu , om jag inte hade börjat me det skulle jag ha fått scharlakansfeber och blivit rödprickig över hela kroppen på köpet. Kul liv
Jag är sjuhelsikes hungrig , sitter fan och dagdrömmer om pizza,kyckling, och massa annan mat. Och jag ha en godispåse som ligg brevi min säng och frestar mej men jag kan INTE äta det, hur ball är det?!?!
eftersom jag bara kan äta flytande , om ens det.,det gör så jävla ont så få jag lov att va hungrig.
och så få ja inte käka på en timma nu eftersom jag ha tagit kåvepenin (antibiotikan)
det är min kära homie elvira som har smittat mej , tacktack !
Nu orkar jag inte sitta upp, ska lägga mej igen och se ensam hemma, för det är precis vad jag är. Och de här blev inge roligt inlägg men orka
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0