mr S är fan pinsam

hm, ha inga bra idéer på någon hälsningsfras så vi säger tja kort och gott.
Kom ganska nyss hem från ursviken , vi slutade tidigt så jag drog med makkie hem till han och ja vi gjorde inte så mke , satt mest och pratade sen drog vi och åt middag hos hans pappa , efter det såg vi family guy sen for vi hem till hans mamma igen och sen kom tj . Efter det bar det av till konsum sen till marias house, där snackade vi gamla minnen och såg hitta nemo haha sen gick vi ut sen drog makkie och tj och jag och maria snackade deep talk sen tog jag bussen hem. De va en kul dag / kväll iaf , kände att ja gjorde nåt av mitt liv for once istället för datorn all day long. Ha hunnit ta en dusch nu oxå ,va som vanligt jävligt äcklig så de kändes bra att fräscha upp sej lite.

Är faktist på det hela taget nöjd med den här dagen, gick bra på innebandyn på gympan och så hade vi sovmorgon och nästan inga lektioner. Skööööööööööööönt jajajaja
Imorrn kom ja va död som en blåval i cancer med de kan ja leva me , nu ska jag torka håret med min rumsfläkt haha sen äta en APELSIN  sen sleeefa , gonatt

JO JUST JA, MIN MOBIL HA KOMMIT HAPPYHAPPYHAPPY FACE PÅ DEN , OLIDLIGT SÅ SNYGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0