reality killed the videostar

alltså min hals sprängs i bitar, och jag må illa och är hungrig på samma gång och har för den delen en jävla mensvärk och allt ska alltid komma flygandes och jävlas samtidigt.
Kanske va mer information än ni ville ha men deal with it.
Ska förtsätta se scrubs nu sen försöka äta om det går , sen trycka i mej antibiotika och brufen som de tydligen hette och inte profen.. jag kräks av tanken inte mums. Aja har nog lite feber oxå så det bli att vara hemma imorrn oxå. En sak som stör mej rejält är att jag är ju en sladderkäft i vanliga fall och pratar hela tiden hemma och om jag inte säger det jag tänkt så känns det som att ja kommer ångra mej och känna att något är ogjort i livet , haha måste va någon tvångstanke dedär , men iaf , nu kan jag ju inte säga det jag vill heller. Och när jag väl viskar fram nåt viktigt hör varken pappa eller joel så jag måste försöka upprepa och dö i smärtor och då börja ja flänna hahaha så då måste jag SKRIVA det jag vill säga , och så kan dom inte läsa min handstil och frågar mej vad det står :( inte kalas jag är så missförstådd men jag tycker om dom ändå. Pappa ha köpt chokladglass åt mej som jag älskar men inte kan äta men ska försöka ikväll igen.
Well i  helgen ska vi ha nån tjejkväll tror jag , om jag är frisk vill säga men antibiotikan verkar funka.

nu ska jag tvinga imej mat och sen krypa ner  i sängen och se outsiders senare , va nåt om en sjuk tjej som va hel frälst i dockor. Pusshej

ha inget me inlägget att göra men ack så fina...eh
fyfan vad jag saknar detta , bland de bästa jag gjort.
Ni gjorde helgen hur nice som helst !

Kommentarer
Postat av: elvira

sv,NEJ FOR FUCK SAKE:O

2010-01-25 @ 18:42:19
URL: http://elviraalu.blogg.se/
Postat av: PIA

asså alla bilder från burvik var du & linda aslik varann:$

2010-01-26 @ 16:26:45
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0