vidriga ensamhet

jag som brukar älska att vara ensam, men inte såhär länge,det är vidrigt. Och det är konstigt vad mitt humör kan ta snabb vändning , vaknade imorse med en skön känsla i magen att jag snart är frisk. Sen kollade jag ut genom fönstret och såg snöstormen och blev ännu gladare över att få stanna i sängen.
Roade mej med att bara ligga och lata,kolla på greys,äta medicinen,spela bubble town men de bli ju inte ball efter ett tag. Då kom de dåliga humöret d¨ja börja vrida me som en jävla mask och sucka högt för att det är så jävla tråkigt och jobbigt att vara sjuk. Jag ha inte gjort annat än suttit eller legat i den här lägenheten i 4 dagar , minns fan knappt hur det ser ut utanför dörren. Rotade genom kylskåpet efter något ätbart men där fanns ba äckel , sen bad jag om vindruvor men de glömdes bort och nu sitt jag här och de pirra i benen efter att göra nånting. Vafan som helst , har så in i helvetes tråkigt så jag vet inte vad jag ska ta mej till.
måste till skolan på fredag annars kommer jag hinna ta livet av mej pga tristess. Och vem har jag att vara med egentligen? mej själv? jag vill inte vara med mej själv, stå fan inte ut me mej,jag,henne,den? längre.

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP

ser ni mitt glada ansikte lysa upp stämningen ?

Kommentarer
Postat av: PIA

men lätt, vi tvingar hon fan:O men det hade ju stekt om vi fick bada badtunna nästa gång isf:D

2010-01-27 @ 21:07:44
URL: http://pias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0