forsränningen

igår,forsränningen..
jag var lite missnöjd igår, men idag känns det som de bästa jag gjort.
dundrade nerför helvetes forsen med emma magda oskar albin elvira och lärar maria. plus en rabiat till instruktör. men well, vi tog oss igenom det även om jag var helt for sure i skallen att vi skulle välta och dö.
skitskraj och skittaggad samtidigt är en svår känsla att beskriva, nåja vi drog oss igenom en fors graderad till en 5a. vilket är den starkaste man kan ta sig igenom. för en 6a var ogenomförbar.
tack alla 9or iaf, hade verkligen kul när jag tänker tillbaka på det idag.
var bara lite flännig igår och trött som en kaviartub.
bussresorna va fan roliga. komme hem klockan 5 imorse i spöregn. cheers
vill fan göra om det fast i finare väder,
sunkade till hela saken pretty mke bara för att de va kallt regnint och jävligt.

nu ska jag lägga mej och dö ett tag hörs sen , LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0