oh my god am i pooping it?

en bra sak:
fick en tidig present av mamma bestående av proactiv.
spårade tv shops produkter som funka prima enligt mej.
så nu ska kraterna som invaderat mitt nylle få tastea freshness

en dålig sak:
jag är på lingonstigen för att samla lingon.
monta vecka incoming in a minute vilket är lika med mord..självmord

en bra sak:
for en snabbelisnabbis och grillade med mina standardpeps
trevligt att se derasvackra nunor en sväng sådär på kvällskvisten

en dålig sak:
idag hatar jag kläder, överskattade tygtrasor som kan dra åt helvete egentigen.
ska fan bli nudist. ja bannemej
ha vräkt ut garderobens inneåll utan framgång
bara usch fyfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0