go to hell

jag hatar sommarjobb. seriöst, alla mina kompisars handledare verkar ha ringt upp dem för att informera om när de börjar första dagen och vad som gäller. Själv få man inte veta ett skit.
Enda jag vet är att min handledare heter gunilla men vad fan vinenr jag på ett förnamn liksom?
ingen ringer upp, inga namn eller nummer ingick i papperen, ingen som helst information.
jaha? så jag ska spendera måndagen genom att stressa fram och tillbaka som en puckelgnu för att förstå vad det är som gäller? de på fritidset verkar ju inte ens veta att jag ska jobba där.

sen äre en fucking introduktion på expolaris imorrn som bara jag verkar veta något om. och om den nu är obligatorisk som det stod på papperet borde ffs alla veta om den.
blir jävligt förbannad att de itne komemr minsta lilla information
die motherfucker die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0