tears don't fall

snart slutar 9an, vi började ju fan nyss?
känns som att det bara var nån månad sen vi lärde känna makkie,jepser rasmus och tj på nytt.
känns som nån månad sen vi hade våra filmkvällar. men, så är det inte.
det är 10 månader sedan.
10 jävla månader som flugit iväg.
10 månader som varit de bästa i mitt liv
har fått känna på nya saker, lärt känna nya människor.
jag hoppas att vi drar igenom sommaren tillsammans okej?

jag älskar min sjuka klass,älskar skolan och mongo lärarna trots jävlart allt.
emodepp, kommer flänna ihjäl mej..



Kommentarer
Postat av: emma

word, gymnasiet känns inte spec lockande heller

2010-06-14 @ 18:35:49
URL: http://nothinglikeu.blogg.se/
Postat av: rasmus

I see your point, tiden har gott äckligt fort.

2010-06-14 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0