5 saker om mej

hold on , orka inte sova än. Få bli en sån här nu ,inspirerades av maja.

1. Jag tycker om att vara ensam, det är skönt och jag kan vara bara..jag
2. Jag visar ofta en sida som inte bryr sej men egentligen blir det kaos i mig eftersom jag vet att jag egentligen bryr mej alldeles förskräckligt mycket mer än jag någonsin visar.
3. Jag har sjuhelsikes beslutsångest
4. Jag försöker alltid ha låga förhoppningar, det blir inte en lika stor besvikelse om man inte väntar sig så mycket.
5. Det bästa som finns är att anförtro sig om djupa saker till någon man verkligen känner en stor trygghet med.
Dock känner jag inte det där trygga surroundet med många, därför berättar jag bara djupare saker om mig för någon som betyder mycket,som lyssnar och kan öppna sig tillbaka. 


akej blev lite weird saker där men okej

Kommentarer
Postat av: Maja

Kan man känna att man är en såndär person du berättar saker för kanske?<3

2010-03-06 @ 11:17:36
URL: http://majawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0