aoisdhasoiujpaösklö

nu jävlar är jag på dåligt humör. Och jag vet precis varför, stress. 
Ren jävla stress bara, och det finns inget som gör mej mer förbannad en att stressa sönder. Jag kan itne hantera det när de gå för långt och inge funkar, är inte många som vill ha och göra med mej då för jag låter de gå utöver alla. Ha stressa som en tok me allt nu , packa äta ducha , för att komma i någorlunda tid till maria. Men hur som helst kunde ingen hämta mej hem sen och de va tider som skulla passas och allt va de var. Så jag ha ringt runt som en jävla tok och nu äntligen, få jag åka en buss antingen halv 7 eller 7 ikväll och känna lite space.
Nae min skalle sprängs av allt och jag är trött och se ut som nåt en get ha skitit ut.
nu ska ja gitta hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0