baby

seriöst ja få fan permanent pms av vädret ute, titta ut och vill fan gå och gräva ner mej i tvättkorgen. Va ut en sväng me linda och köpte lite åt mamma på konsum, och i helvete så kallt det var. Blåste och piskade en i nyllet så man såg ut som en mosad tomat när man komme innanför dörren andfådd och knallröd i ansiktet. frrrrresh
Ikväll blire nog att dra till maria och göra nåt i think. Få se om makkie joina oss.
Snart middag, tagga livet jag är så galet hungrig och saltsugen tack vare marsipanen jag åt innan. tacos bli fan sikta mot stjärnorna för mig sen.

ha int mke att säga , hae jag är jätteful idag så en dusch kommer inte sitta wrong.
tjadoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0