believe me there was truth in all those stories that I told.

hejsan
sitter nu vid mammas lagg dator, ha varit halvduktig idag. Steg upp 10 , gick ut med elvira och solade i två timmar så D vitamin intaget är på topp today, sen drog ja hem och käkade gjorde lite spanska och for sedan till verkstan och städade. Skönt att allt är gjort, förutom spanskan då men he få fan i mej bli imorron efter skolan instead. Igår va vi som sagt med david och kippe, såg melodifestivalen och gormade över att cp mongo anna vann fast låten sög dille bokstavligen. Gillar inte schlager så mke så well, spelade egentligen inte big roll men snea kan man ju göra ändå. Nu ska jag typ krypa till sängs fast jag inte är trött. För jag ha liksom uträttat allt jag kan ikväll så ha inget för att vara vaken och fundera på allt jobbigt.  Så nu blire tandborstning och nya tag imorron på skolsaten, i'm left for dead
kors ,järnspikar och dinkelmjöl vad jobbigt de kommer bli men kul att träffa ajdaN igen.
haejdoeh

 
random bild , ingen fucking aning varför jag la in den


Kommentarer
Postat av: nadja

nifesoJ!!! :D

2010-03-15 @ 18:44:14
URL: http://nadjahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0