bring back the joy to my life

jesus, pappa steg upp tidigt som vanligt och slamra i köket så jag blev less nanting, kunde inte somna om efter det för då drog gitarren, ja standard, igång i tv rummet så jag gav upp på den fronten och försökte se film istället men nej, dvdn lagga så hela filmen hacka se fram. Ha inte haft en så ball morron kan man säga.
Somnade ändå i tid igår, va så jävulskt trött och det är MÖRKT i mitt rum , va på tiden att skaffa fram en rullgardin.
Idag ha ja ingen aning om vad jag ska göra, kanske städa verkstan, kanske fara till urs sen,kanske...
nä fan inte vet jag, men ja få se om jag väljer att städa verkstan imorron kväll istället. Bli mindre jobbigt och mindre flängande till sunnanå och stan fram och åter.
aja , frulle time
later

oh lord...gaylord

Kommentarer
Postat av: elvira

jag har inte fin utstrålning:(

2010-03-07 @ 17:17:45
URL: http://elviraalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0