cleaning out my closet

gosh, jag och mamma rensade ur våra garderober idag och det behövdes mer än jag trodde, ett helt mount everest av gammalt skit , oanvänt och välanvända kläder ligger nu och väntar på att hamna i sopsäckar. Dock sparade jag undan mina egna ifall maria vill fynda något fast de är inte så sannolikt eller ?
Nåja de känns bra att ha de gjort iaf, sen måst ja dammsuga och så ska vi göra påskbakelser. Typ marsipan kycklingar eller ägg. Blir mysigt, känns inte som att man ha en enda riktigt bra anledning att gå ut i denna snöstorm som inte borde äga rum i slutet på mars. Well, då behöv man inte känns pressen att he trynet utanför dörren heller så.
Nu är det 6 dagar kvar till stockholm så på onsdag efter skolan blire packa och på torsdag DRAR VI !
bli virriga hönor på flygplatsen eftersom vi ska fixa dedär själva jag och maja haha.

Men nu ska jag klä mej eller nåt, se ut som nåt dolph lundgren jagat in :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0