did we want it this way?

okej ska utveckla mitt tidigare korta inlägg, vi satt helt fridfullt på svenskan och kollade ut på snöskulpturerna och vad får vi se? små jävliga ungar som står och hoppar,sparkar,spottar och sitter på våran elefant !
Dom bröt till och med av beten på den så hela klassen förvandlades till rabies hundar och började banka på rutan och hytta me nävarna ,josse hotade med slakt och jag hotade med att bryta av deras rövhål så fredrik tittade strängt på oss huh,  då stack dom finally.

Nåja, är typ pigg idag ändå. Fast inatt vid typ halv 1 va de en jävla trafik mellan joels,mammas och mitt rum och toan. Jag och mors vaknade och skulle samtidigt på toa och joel var och borstade tänderna så det va rena E4n där. Men iaf, kom ganska nyss hem och fryser som bara den. De är istid och snöstorm av rang ute så det bli man glad för, hm njet? Och de finns inget verkligen inget att äta hemma så jag hungrar ihjäl på köpet.

Och de är så helvetes kallt inne i skolan oxå så man håll på att dö. Man ha kycklinghud hela dagen och står och slickar sej efter elementen. Och ja, spanska sista lektionen med ett iskallt klassrum,ingen att sitta med,stor knegande framåt i boken och en jävla pushande tystnad som påminde mke mer om begravning än om en vanlig lektion. Ha seriöst inte varit med om värre lektion in years.
Va ju kallt som i en kistfan oxå. Well ha inte tid me dehär, ska se SATC och plugga
hajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0