eh, the bus will come and pick you up in...öh 10 minutes

höh just ja, igår kom de fram nån som snackade engelska när jag väntade på bussen till stan och ville ha hjälp med vilken buss han skulle ta och vars han skulle stå för att få sig till skehamn. På min jävla ruttna engelska börja ja hacka fram en kass historia om hur han skulle göra. Blev lite förvirrat men fick fram vad jag menade iaf, fast ja glömde helt bort att busshållplats heter bus stop på engelska så jag kunde inte beskriva att busshållplatsen utanför konsum inte syns men att det är där man ska stå.
Det blev lite komiskt men jag kände mig nöjd med min insats sen eftersom han uppenbarligen förstod mig.
och jag som kanske ska läsa engelska C på samhälls, how the heeeeeell ska de gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0