fool me ,go on just do it

sitt och lyssna på gaymusik och de gå inte lägga in bilder i datorn så ja få pms och bli lessen på alla.
Orka fan inte göra nåt nu fast jag måste städa mitt rum och det vill jag hur lite som helst men pappa bli lite stressad om jag inte gör det. På torsdag ska vi till bygdsiljum eller hur fan de stavas, de bli säkert ball. Jag och elvira i backen är fan inget någon kan glömma i första taget. Alla som hört mina historier i lifterna vet att jag inte kan berätta det utan att få andningsuppehåll av skratt. Ha märkt att mitt skratt verkligen inte är något ljuvt för öronen ska försöka dämpa mej något när jag skrattar .

aja inga skratt förekommer då jag nu sitter ensam igen och lyssnar på gammal emo musik i used to like. Är inte så ball men careface monster, som jag föreställer mej ser ut så här fast lite mer obrydd.
Den där blev mer...eh mongo . Måste oxå påstå att jag äger paint nå jävligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0