förbannat

alltså kan knappt förstå att jag igår sa : jag tror det här kan bli en bra vecka.
För den började allt annat än bra, spelade basket på gympan och simon pajade mitt pekfinger me bollen men ja trodde inte de blev så farligt även om de gjorde så satans förbannat ont. Men well, nu kan jag inte böja fingret, det är blått och typ dubbelt så stort som sin ursprungliga storlek och de gör O N T.
ja det va en sak , sen ha jag haft jävlig montavärk hela dagen och imorrn ska vi fan bada i ske hamn så de va ju jätte nice oxå. Funderade på om ja skulle byta till nåt annat men insåg att ja varken kan åka slalom,fara på leos lekland eller dra på boda borg me mitt fetto finger och bandage i högsta hugg. fan nu är ja less ,den här veckan ha börjat åt helvete rent utsagt.  alltså vad äre jag ha sagt? att vara positiv hjälper inte. så varför inte fortsätta vara den negativa människan jag är och inte ha höga förhoppningar? besvikelsen efter att ha hoppats är bara tung. Kan inte hitta mke negativt med att vara negativ just nu hah aja.

nu blire att gå och tugga ipren och sen grottan me linda och ida tro ja,
end of waining haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0