i don't believe it makes me real

vet att de suger råttsvans utan bilder i inläggen men k kan inte göra så mke åt de. Imorse vakna ja för sent och möttes av snöoväder ute så jag blev lessen sen stavades räddningen på morronen v å f f l o r. Idag ha jag i övrigt bara degat jävel i soffan och ska nu fräscha upp mej sen dra och käka ute me mamma och joel sen städa verkstan. Få se om jag hinner något mer i kväll.
Igårkväll for jag och makkie till maria och såg nån film sen satt vi mest och wainade över livet och jag garvade åt aids och knappnålsattack i korridoren. Well det hade vi all rätt till att göra. Sen äre ju påsklov snart, skönt. Först stockholm och lira terapi shopping där sen hem på måndan och umgås me alla hoes och ha KUL.
bli gut som faen , got to go hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0