i don't know what to do

helå
är riktigt trött idag tack vare joel och filip som lira poker me nå fler och punkade musik och skrek och levde om till klockan 3 , försökte sova sen 12 men de var lönlöst så inte så mång timmars sömn inatt.
Maja sov som sagt här och vi vaknade vid 10 och käkade frulle sen drog hon och jag pappa joel och filip drog till vitberget och grillade. Fast jag fick snö i skorna så de var inge fridfullt , sen for jag oc hstädade verkstan och de gick oxå bra. Fast de var varmt som satsiken. Ska snart äta och sen bara ta de lugnt och lägga mig i tid.
Inser att jag måste färga mitt hår för min utväxt är inte sexy bitch , naj vi icket gilla det.

förresten bli de att fixa 4 månaders gym kort på friskvårds i veckan, så he bli tamejfan nice. Ben rygg och mage måste tränas framförallt. Ha såna problem me ryggen, den är jävligt svag, så ja sitt som en puckelfan jämt.
åh tagga, igårkväll triggade jag att träna när jag låg och fetta godis så de känns fan bien. Äntligen kommer jag igång.

Nu ska ja äta , vi hörs sen
häj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0