i stumble then i crawl

usch torsdagar suger verkligen snorre. Inga raster och bara skit jobbiga lektioner, fick iaf bra på en so uppsats jag rafsade ihop men ska lägga till lite mer. Ha nyss ätit middag och ja stämningen här är väll lite low eftersom jag fick tvärdepp och de sitter kvar än.  Snart ska jag till elvira och vi måste virka på våra halsdukar som gamla tanter, fattas bara gungstolar. Nåja, har typ inte mke att säga egentligen , eh jo ludde ha ägt sej själv så jävla hårt idag och det var lite skoj men annars ha de inte alls hänt nåt ballt. Jag längta fan till stockholm och få komma bort ett tag,lååååångt bort. Ha ca 2000 spänn att leva på där så ska ja se om pappa bidrar me nåt;)

på tisdag äre frilutsdag och då ska ja gå till ske hamn och hoppa i plurret, jag nadja och elvira ska plaska runt som firrar. Fast jag va faktist ganska sugen på bygdsiljum efter att ha åkt där, men ja det blev inte vilket känns lite synd för jag skulle gärna sätta mina sköna vurpor framför resten av skolan. Aja nu blev de like this
måste dra mej nu, vi få höras.  FAN NU BÖRJAR EN EMO LÅT PÅ MIN MOBIL LET ME DIE 







du kan ändå inte förstå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0