Ingen är som du

gårkvällen var väll intressant , for till elvira och va med henne makkie och maria , va egentligen meningen att tj skulle vame oxå men blev inge av för han var och åkte stjärtlapp i stensträsk typ, synf ör han för vi såg nämligen jönssonligan på kollo och fettade grönsaker och dip. Minst sagt unusual , vi skrattade som gåsar åt sickan och dorran och fjärilen, typ it's all about the fjäril. Sen drog ja hem i tid och slaggade hos mamma och tro mej, sängen där är heaven, kunde typ inte sova så skön den var igår :o
Men nu är ja i schtaen igen och dunka daniel lindström, ha fått nåt jävla hack i skallen som helt plötsligt lyssnar på han av alla sångare men fy katten vad bra det är. Elvira kommer snart, blir att ta kort och fetta frasses sen ikväll bli de väll att jag blir ett ensamt mongo som ligger och glor på tv i sängen.
Nu ska jag sminka mej så vi hörs sen
hajdo



''hos dej kan jag finna en plats att få va den jag är''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0