kommer vi alltid påstå att vi försökte?

halluu
imorse sket sej håret som fan så jag blev förbannad. Satt och stirrade hatiskt in i spegeln och dunkade borsten i marken samtidigt som jag hörde mando diaos låt gloria i skallen fast med annan text :
gloria i hate you for ever gloria osv.... och vet ni varför? jo för allt jävla svinto stod som en helvetes tufs gloria runt skallen på mej. Nåja nog om det, ha suttit och virkat som en dåre efter skolan och ätit middag med mamma. Sen , snart, ska jag till elvira och se film och fetta med hon och david. Det blir trevligt.
Idag vare stor fight mellan alla mot ludde och de va ganska roligt det oxå, han såg jaevligt paff ut när david slet tag i honom. Alltid något tjafs men oh well, en vanlig dag på skolan alltså. som Håkan i håkans bar hade sagt, IIIIIINGA KONSTIGHETER.

nu ska jag virka ett tag till ,
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0