kul liv

knows , jag är värdelös på att blogga då jag är hos mamma och ja jag är noggrann med att försöka hålla kvar mina ynka få läsare jag faktist har. Men okej, i helgen gjorde jag inte mke. Vame elvira och david i fredags och med amanda ett tag sen lördan låg ja hemma och va less på livet, igår vare städning i verkstan och idag äre mensvärk som fan och no plugg , ha oxå druckit milkshake och spelat spel me mamma och joel. Tagga livet ffs
Klarade engelska provet fan bra, ett vg är jag stolt över !
Bli att nöta no nu tills jag kan allt sen ska jag sova gott , nej nu kliar de i näsan så jag bli tokig och den bli röd och cp så nu ska jag dra mej , återkommer someday.

btw grattis elviralujao som ha namnsdag ,gratta henne här 




fattar du inte vad du gör av det här ? 
de är inte roligt på nåt sätt, tro fan inte du tycker det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0