najs

ye, nu kommer jag inte blogga så mke som jag brukar på en vecka igen eftersom de är dags för en jävulsvecka hos mamma, inget negativt mot henne då men mot hennes dator som jag inte är bästavän med. Få ägna mej åt homies i veckan, plus plugg men he få gå. Ha legat och sett tv och slöat hur länge som helst och ska snart få skjuts till maria, vi ska se klart nån film och sen se vi vad vi hittar på. Elvira skull vame oxå.
Jag se typ ut som skit idag, borde verkligen fräscha till mej men jag orka inte. Få bli efter middan istället. Ikväll tro jag de bli att vame makkie och tj kanske? jaja vi få se.
very intressant inlägg må jag ju påstå, nae men he få duga. de är ju jävla bra väder ute och ,hör och häpna,jag vill åka mer slalom !
Time to gitta
cu


faen perkele så emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0