när du gick iväg räknade jag stegen

chacha, eh nej inte så. hejsan istället 
ha nyss käkat middag och är fortfarande hungrig typ men ja slängde ju i mej maten så den ha väll inte hunnit landa än. Idag lira jag nadja och elvira snöskulpturstävling och vad ska jag säga? 6orna var tyvärr mer kreativa än oss men vi gjorde vad vi kunde. Helt planlöst, utan varken färg eller vatten kuta vi ut till snöhögarna 3 minuter innan start. Hade nada aning om vad vi skulle bygga så vi började bygga .
Från en anka till en klocka till en ängel till musse pigg,
till en gris till funderingar till att bygga två jävligt stora tuttar och till sist blev det ett elefant ansikte.
Snabeln såg ut som en dase rent utsagt och ja den var verkligen ingen skönhet alls. Vi kladdade på massa färg och det blev bara värre men när tiden var slut posade vi glatt bakom den ändå haha.
Funderade på att gå och hoppa på 6ornas krokodil men kvävde impulsen eftersom de kunde få oanade konsekvenser.

spanskan idag sög mer än vanligt och ja, mer ha jag inte att säga om dagen.
nu måst ja plugga
haeäj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0