please don't cry , it's just for the night

dagen började åtminstone bra med sovmorgon och jag vaknade utvilad och hade till och med extra tid att plugga till no provet vi hade idag, Dock va provet helt cp så man fick mindfuck brainfreeze you name it , så vi få se hur de gick sen. Känns som att de funkade iaf, men man vet ju aldrig. Sen ha vi varit och sett tjejhockeyn , de va fan så spännande så jag och elvira nästan åt upp våra vantar (om vi hade haft nåra vill säga)
Men dom gick inte till final tyvärr. Och nu ha jag spanska plugg, städa och duscha att se fram emot. Ball
ska få de gjort så fort som möjligt sen få vi se vad jag ska göra ikväll..Aja igår följde nadja mej hem och vi gjorde en misslyckad milkshake och försökte plugga sen va jag me linda ett tag  care på den.
 Btw vill jag kissa påvädret ute. Blåsigt och negrigt. Well ska sluta käfta om onödigt skit och gå och göra nån nytta
pussn 


stay in my reality ,
dont go back to the hopeless dreams i had about you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0