running wild among all the stars above

orkar verkligen inte blogga i dessa tider men nåt ska man väll göra aight? Även om de är rough times
somnade sent igår som vanligt, och kunde inte sova på morronen tack vare solen som borra se in i ögonen på en.
Men iaf, ska duscha nu sen dra och fixa rullgardin me farsan sen blir det att åka till maja och hänga där ikväll, bli väll att lira wii och snacka i guess. Igår hade jag en trevlig kväll med elvira maria emma och magda och vi såg nån mysko film hell yeah som inte va helt okej och skrattade mest hela tiden så de va kul.
Njet, nu äre mot duschen jag siktar. Få se om jag lyckas träffa rätt på en gång, brukar ta sin tid att ta sig dit.
vi hörs nån jävla gång

ye jag vet att jag är later än en kamelpuckel med den här låten, men fin är den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0