there's nothing left

sitter nu hemma igen ha varit hos maja sen ca 16.00, gjorde inte så mke. Pratade och gick på coop i kylan och de var inte kul för mina lår ville dö men de funka.  Fryser som en slemmig mask i stringtrosor ? jo de gör jag faktist.
Satt i majas kalla källare och såg film och de var inte mys , sen slängde hon ut ett glas iskallt vatten med is i sängen så det blev ännu mindre mys. Nej vet ni vad, jag är så hemskt trött nu men pappa ska sätta upp den förbaskade rullgardinen så jag få inte sova ännu. Ska lägga mej och se film efter jag tagit bort sminket.
Orkar liksom inte göra något mer. Vet inte när jag somnade igår, efter 3 var det iaf. Låg och tänkte alldeles för länge tills jag till slut somnade av utmattning.
Aja nu ska jag draga mej , hejdå

this is odd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0