och det som var bra är över på en minut

hellu alltså, sitter på pappas hårda vita stol för filip har tagit min sköna datorstol. Skönt för ryggen mm tja.
Okej iaf, ha nyss duschat så sitter med handduk och de droppar förbannat mke vatten från mitt hår på tangenterna och snart blire käk. Är as hungrig verkligen.

Visserligen äre aldrig ball med skola men idag funka de fan hyfsat, man frös inte röven av sig och hör och häpna jag hade inte kycklinghud någon gång under hela dagen inomhus ta den!
Sen gympan, fan va kul vi hade. Jag elvira nadja och the birthday girl maria spelade streetbasket mot david kippe jesper och tj och ja, vi fick däng i det. Ja poängmässigt så vann dom med 3-0 men då spelade vi ändå bra som lyckades hålla dom borta från korgen någorlunda. Fast dom fick väll mer däng egentligen om man ser det såhär, slutade med att inga regler existerade så tacklingar,klösas,hoppa på,slåss och slita i kläder blev vårat signum. Jo magmusklerna ska då sitta på plats idag eftersom vi sprang fram och tillbaka som idioter och skrattade samtidigt så vi knappt fick luft. Tagga nästa vecka igen

well, få se va min kväll bjuder på. säkert hm inget eller?
hajdo


FÖRRESTEN
sminkade maja i helgen och tog lite kort, andra bilden är från hennes blogg osminkad
men gosh, varför blev du den snygga av oss?

Kommentarer
Postat av: Maja

puss<3

2010-03-23 @ 16:24:04
URL: http://majawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0