urs tonight yeyeyeye

nu blir de bloggarvecka igen eftersom jag är tillbaks hos pappa.
Komme alldeles nyss hem från stan där jag elvira och nadja gled runt ett tag, hittade ett jättesnyggt linne men det glömde jag bort så jag köpte de inte. Sen gick vi och köpte en present till marius babe som fyller 16 på måndag
Ska strax käka, sen kasta mej på en buss till ursviken och joina elviras hus, blir national treasure 2 och fetta jävel.
Ikväll sleefa ja hos mamma sen imorron ska vi till maria och se film all day long, blir jätteroligt. Och senare på kvällen kommer maja och sover över. Har en hel del framför mej i helgen och de känns kul.

Well, skoldagen idag va som alla andra. Fast jag va mer mongo än vanligt menade elvira så det få jag väll tro på.
Små ungar våldtog vår snöelefant så vi fick hjärtattack igen och ja, dagen gick förbi totalt smärtfritt nästan.
Nu ska jag lira happy fucking aquarium så.... LATEEEEEEEEEER

i feel sorry for you if you did'nt get that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0