jag orkar inte

Din kropp:

hur lång är du:
162cm i think
hur mycket väger du: 50 typ
vilken sko storlek har du: 37
är du nöjd med din kropp: typ
skulle du kunna plastikoperera dig: nej inte som de ser ut nu
välj en sak du tycker är fulast på dig: kinderna
vilken ögonfärg har du? grönblå tror jag
vilken hårfärg har du? rött
har du lång överkropp: fan heller, jättekort
har du långa armar: nej, bevisades under gympa lektion
har du långa naglar: nä, skönt

Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu:
lite low och hungrig men funka
vad tänker du på just nu? när fan är de mat?
saknar du någon just nu: REALLY
gillar du någon: jag står ut med många så att säga haha
är du kär:
det är komplicerat dedär..
är någon kär i dig? nej
älskar du någon: väldigt mke
hatar du någon: nej jag tror faktist inte det
hur är du om du är hungrig? sur och trött
hur är du om du är trött: tråkig och gnällig

Dina önskningar:

du skulle egentligen velat heta:
tro inget annat än josefin skulle passa mig riktigt
du skulle egentligen velat bo: önskar sällan att jag bodde på nåt annat ställe än urs , urs är made för mej
din högsta önskan är: just nu? att slippa gå ut 9an någonsin
du skulle vilja ha: något tillbaks huh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0