when things has gone this far ,people tend to disappear

a jesus, är hel slö idag som en slapptask och de är inget vi hurrar för. Hela den här dagen kom suga eftersom pappa är på kurs och joel är i storklinta, de kan ju få vara roligare.
Funderar på att gå ut på en promenad ,hatar verkligen att träna genom att bara promenera men vad ska jag göra annars idag? Nåja , vi få se om jag orkar vara duktig. Imorrn blir det som sagt att dra och åka slalom och yes det va längesen men och andra sidan så är det mer min familj som är intresserad av att åka och inte jag, men de bli säkert roligt att falla i liften och köra över småbarn. Nu ska jag dra igång musiken, klä mej och sen göra något vettigt.
haej

kul inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0