who says i can't get stoned

gosh, jag är hungrig som fan och ganska trött. Tro jag ha ont i huvudet oxå , kan inte känna efter så mke om allt.
Fryser om händerna gör jag iaf och de är inte skönt alls. Men ja, sen vet jag inte vad jag ska göra elvira skulle ju slagga över hos lady dada så de sög ju. Orka egentligen inte ba va hemma och tråka livet ur mej, vill ha något att göra men vad är alternativen? ja det vet inte ens jag så vi få se va som dyker upp.
Sitter för övrigt och punka john mayers senaste skiva och den är int dåli. Men nu börja jag fudnera påvad jag ska ta mej till, orkar inte sitta här orkar inte gå härifrån . dvdn laggar, ha ingen att vame, fryser och de är jobbigt alltihop.
kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0