you build me up and break me down

tjullelu
idag va gympan ball igen, hade samarbets övningar och BASKET fyfan va roligt de var och jag fick för typ första gången mke beröm av pontus att han tyckte att jag kämpat bättre än någonsin och spelat bra, sorry va tvungen att skryta en aning. Sen på svenskan försvann de glada hunöret all världens väg eftersom de går åt helvete att skriva författarjobb. Sen drog ja bussen hem och ja det enda roliga under resan var när de klev på två killar i 20 års åldern och ena sa :
Jadu ibland svettas man och ibland fryser man,
jag brukar svettas när det är varmt och frysa när de är kallt.
vis kille dedär kunde jag inte ungå att tänka haha han var då logisk iallafall.

Ikväll bli de plugg , inte jätte kul men well de måste ju göras.
förresten fick vi klasströjorna idag så ja slänger in bilder fast kameran lagga
så de ser ut som att texten är vit fast den egentligen är rosa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0