all the things that i wanna do over

imorse var jag lat, riktigt jävla lat. Övervägde att ta sovmorgon innan ja tog mej i kragen som jag inte hade och rykte upp mej. Va goingdag hela dagen, alltså vi skulle lära oss samarbete med elever från olika årskurser  och mja, jag skrattade mke men de bruka bli så när albin är i ens grupp. Men ärligt, jag gillar inte att samarbeta med för mej okända människor men det gick ganska bra ändå. Sammanhållningen var helt okej och utan att ja visste ordet av satt ja på en little 7as rygg för att vi skulle rymmas på en platta.

på det hela taget, en jobbig dag. Är riktigt trött efter 5 och en halv timmes sömn inatt.
men faktist, igår skickade jag finally iväg mitt författararbete och nu ska jag gå och ha en lång cosy dejt med duschen. Efter det blir det bokrecension och påbörja en uppsats.

pussn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0