bulljävel

hemma
jag ha aldrig i hela mitt liv varit såhär sliten tror jag.
har knappt sovit en blund i natt i vårt svinkalla, surfuktiga tält.
men ändå, helt jävla fantastiskt hur kul man kan ha med dessa människor tack !

komme dit vid 7 med ida och amanda, vi gjorde ett tappert försök att resa tältet men de gick käpprätt åt helvete
så när händiga simon komme fick han fixa det, slutligen stod allas tält någorlunda stadigt.
slutade med att vi var sammanlagt 19 pers där
satt mest och snackade på stranden i solen, kollade solnedgång,tände eld,grillade, och lekte till halv 3 inatt när typ alla ungar ville sova. simon somnade dirrmode i vårt tält och moren knep aldrig käft , det var kallt som satan oxå och alla snackade om att vi skulle vaka men njaaaaa dom däcka inom en kvart.

somnade inte förrän 5 , vaknade 8. jesper tog mitt liggunderlag så jag fick ligga på kottarna och stenarna,
mmm massage eh
blev chips,godis,korv och pinnbröd till frulle
lovely, vi göre igen!

nu ska jag va med elvira, hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0