cause i'm a punkrocker(runkpocker) yes i am

okej alltså whyyyyyy äre myssmoln ute? not kidding. dom skymmer jävlar sikten och pilla se in i ögonen öronen munnen näsan håret kläderna you name it. fräscht naaaaaaaaa
va ut med elvira en sväng, sweet att komma ut och nu hamna jag här och soon ska ja duscha

jag saknar min broe, tycker han ska komma hit nu. Är inte så roligt när han inte är hemma

nåja, vi drar och campar på fredag. ser ut att bli bra väder så vi dra vårt pick och pack på mopparna och så drar vi. de flesta ha väll fått klartecken från päronen så he bli av,  sjukt vad taggad jag är.
naj nu ska ja gitt4 hoj



två quteness bilder från valborgs. ha inge me inlägget att göra men KKKKKK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0