cookieholic

it's hot...som perkele överallt

nu tog jag en paus från mitt fram och tillbaka kutande. letar allt som ska med ikväll.
ser ut som att jag börjar bli klar nu. ha bara kudde och lite smått som ska ner oxå.
drog hem tidigare idag pga ett stort missöde och ont i magen så jag ha haft gott om tid

om ungefär 3 och en halv timme drar vi alla och campar på stranden. blir beachvolley,grilla kanske bada med isbjörnarna och såklart tälta.
helt perfekt, ha varit och köpt fetteeeeh me maria oxå.

well, ni hör inte från mej förrän imorron då jag kommer hem helt utslagen.
nu ska jag ha den bästa kvällen/natten på länge me hoesen så
chaaachaaaaaaaa eheh så inte fint


NOW TAGGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0