i tried to be perfect it's just was'nt worth it

jag är så jävla förbannad, åsa kan verkligen inte sätta ett mvg på mej i svenska fast jag ha kämpat helt jävla galet året ut. Nej vg+ ska jag ha, visst det är bra men samtidigt tänker jag bara vafan va det värt att sikta högre för?
vg+ blir trots allt bara ett vg ändå. är riktigt missnöjd och besviken på mej själv.
sen imorrn få jag göra spanska provet och få ja jävlar inte mvg på det är de väll kört på den fronten oxå.
nu håller jag på att nå min gräns när jag inte tål mer och på köpet är jag hur flottig som helst idag.
jävla glansig och äckligt hår , idag är en ''jag vill gräva ner mej i asfalten'' dag.
nu ger ja fan i allt hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0