Ibland önskar jag att du inte ser ut som du gör

alla hänger på DH utom josse elvira och maria för vi är n000bies
nä inte är vi sugna på att vara där heller och som sagt, svettas ikapp me alla boys
igår kväll blev vi 18 stycken som spela brännboll, några va slapp slaskballar och orkade inte spela(ni vet vilka ;D)
sedan grillade vi och well, de funka väll.

nu sitter jag med en testslinga i nacken ch förhoppningsvis kan vi slinga mitt hår utan att jag tappar allt hår och blir doktor deo, kal som en jävla deokula på skallen vore mindre jättekul.
har på mej äckliga braller som lukta skogsbrand och är allmänt skitful. usch...dusch skulle behövas typ omgående
ikväll vet jag inte alls vad som blir av, kanske få vi komma och förstöra lan, dra på bio, grilla, se film vettefan. vill göra något kul. är så förbajsat less på att alltid ha tråk
men now, taste you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0