jag var egocentrisk, totalt förändrad nu men på skalet identisk

jag har märkt en sak, jag är inte alls samma person som jag var för några månader sen.
fatta inte vad som hände med mej då men jag kände inte mej själv och minns att jag undrade hela tiden vad fan som var fel och varför jag inte var som före jul. Men, i'm on my way back till hur jag var innan jul.
Alltid glad,taggad och pretty förstående. Satte andra jag prioriterade i första hand före mej,
och mådde hur bra som helst av det.
Dedär försvann all världens väg och som sagt, jag vet inte varför.

Vill inte vara som jag blev när nya året kom, hatar den josse som inte bryr sej om nåt.
Eller hatar åtminstone stora delar av den josse.
lite psyko schizo varning där men nu jävlar


se jävligt barnslig ut men jag var,utan överdrift, världens gladaste där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0