jag ler för att det en gång var, bryr mej inte längre om att du inte finns kvar

uhh ja steks. balkongen är jävla stonehet och brun har jag tamejtusan blivit
iaf på det enda stället jag kan bli brownie på :magen
vad finns det mer att uppdatera om?
jo jag är charmigt stoppljusröd om kinderna och de är inte qute , jag fläskar honungsmelon med god aptit och jag sitter och ler nöjt för mej själv över att jag både styrketränat och hunnit schteka efter skolan.
nu återstår löptur sen pluggfan och välförtjänad dusch!

23 grader ute i skuggan, jag är happy,vi åker och campar imorron, älskar go folket som ska med
så what can i say?
livet är förbannat nice just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0